1. Zgodnie z treścią art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
Powyższe uregulowanie nie wyłącza odpowiedzialności Sprzedawcy w zakresie reklamacji.
2. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta, jak również wobec pozostałych Zamawiających nie będących jednocześnie Konsumentami, z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady dostarczonych Produktów, na zasadach ogólnych wynikających z Kodeksu Cywilnego (Dziennik Ustaw z 2014r. poz. 121 ) oraz opartych na tych zasadach postanowieniach niniejszego Regulaminu, z zastrzeżeniem treści pkt. 6.1 niniejszego Regulaminu.
3. Reklamację może złożyć każdy Zamawiający, dla którego Usługodawca realizował Zamówienie, za pośrednictwem poczty elektronicznej. Uwagi dotyczące reklamowanego Zamówienia należy przesyłać na adres info@constilana.pl. Dokument do pobrania : formularz reklamacji - PDF
3.1 Reklamacji nie podlegają:
4. Rozpatrzenie reklamacji
Sprzedawca dołoży wszelkich starań aby rozpatrzyć reklamację - bez względu na rodzaj zgłoszenia w żadnym przypadku rozpatrzenie reklamacji nie nastąpi później niż w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych od dnia jej zgłoszenia. W każdym przypadku Sprzedawca powiadomi Zamawiającego w terminie powyżej ustalonym o sposobie dalszego postępowania.
5. W przypadku gdy Zamawiający, który składa reklamację korzystając z uprawnień z tytułu gwarancji jakości zakupionego Produktu odstąpi od umowy ze Sprzedawcą, prawa i obowiązki stron regulują przepisy Kodeksu Cywilnego a do a do trybu i sposobu zwrotu Produktu odpowiednie zastosowanie mają uregulowania zawarte Regulaminie.
5.1 W przypadku gdy Zamawiający, który składa reklamację korzystając z uprawnień z tytułu rękojmi zakupionego Produktu odstąpi od umowy ze Sprzedawcą, prawa i obowiązki stron regulują przepisy Kodeksu Cywilnego a do trybu i sposobu zwrotu Produktu odpowiednie zastosowanie mają uregulowania zawarte w Regulaminie.
6. W przypadku umów zawieranych z Zamawiającymi nie będącymi jednocześnie Konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.